laupäev, 7. november 2020

Elva liharesto ja pitseeria Wabrik "Metsast taldrikule" menüü oli petukaup ?!

Kuna käisin laupäeval ma maaelamises Rõngu lähedal, siis tagasitulles otsustasin väisata Elvat, et süüa "Metsast taldrikule" menüü eine liharesto-pitseerias Wabrik. Olin eelnevalt internetist vaadanud, et menüü on huvitav ja väärib proovimist. Panen siia juurde ka ekraanifoto internetis olevast pakkumisest - peakoka tervitus + capaccio + metsseahautis + lisaks metsaseenepitsa pähklitega ... ja all erimenüü hind 19 eurot. Vähemalt mina sain sellest menüüst nii aru ... palun vaadake seda ja mõelge, kuidas teie aru saite? 

Kui ma aga kohale jõudsin, anti mulle hoopis selline menüü nagu on näha järgmisel fotol. Leia erinevused ... !! Minu arvates on tegemist sõna otseses mõttes eksitava reklaamiga, sest kui internetis olevast sai aru, et pitsa on hinna sees, siis tegelikult tuleks pitsa eest veel 9 eurot välja käia. Loomulikult võib menüü koostaja väite, et pearoaks saab valida - kas hautis või pitsa, kuid siis oleks pidanud selle nii ka sõnastama interneti menüüs ... mitte et ... lisaks saab pitsat. No ja kui nüüd päris täpne olla, siis maksab "Metsast taldrikule" selle menüü põhjal  kokku 33 eurot, mitte lubatud 19 eurot. Ma leian, et magustoitu ei oleks tohtinud üldse selle menüü lehele panna ... kuid see polnud ehk nii suur eksimus, kui eelpool kirjeldatud lisapitsa. 

Kuid nüüd siis maitsetest. Peakoka üllatus (kirjas oli just üllatus, mitte tervitus nagu mujal) oli neli tikuvõileiba, kus peal oli seenesalat, munavõi ja nagu ettekandja ütles - pohlasalsa. Selle viimase nimetaks ma küll pohlamoosiks, kuid ehk on salsa moodsam nimetus. Kas see oli üllatus ? Ei olnud - oli hoopis üks suhteliselt rammus (munavõid oli palju) kõhutäis, mis oleks pigem eelroa rolli täitnud, kui üllatuse. Üllatus võiks olla ikka midagi erilist, mille maitse suus kaua ja meeldivalt püsib. Selliseid võileivakesi olen ma erinevatel vastuvõttudel sageli söönud. Ainult munavõid on siis vähem pandud. Ainuke omadus, mis tõesti üllatas, oli see, et neid ampse oli neli, mitte üks nagu tavaliselt.

Sellele järgnes eelroog - metskitse carpaccio pohlasalsaga. Eelroa pärast ma siia tulingi, sest carpacciod, mis ma varasemalt olen söönud, on väga maitsvad olnud. Tuleb meelde Maitsva Tartu menüüd pakkunud Meat Marketi veiseliha carpaccio ... oi kui hea see oli. Wabrikus toodi lauale väidetavalt kitselihast carpaccio, mille peal oli rohkesti salatit, kuhu oli lisatud põdrasammalt ja puistatud üle (parmesani?) juustuga. Pohlasalsa või pohlamoos kui lihtsamalt öelda, oli portsudena ümber õhukeste lihaviilude. Nüüd maitsetest. Liha oli mahlane ja maitsekas ning mis veel oluline - ka mõnusalt pehme ja punane. Pohlamoos ja salat sobisid liha juurde hästi. Nii hea polnud, kui Meat Marketis, kuid kurta ka ei saanud. See roog oli peakokal õnnestunud. Ehk oleks salatit võinud pisut vähem lisada, siis oleks liha maitse paremini esile tulnud. 

Põhiroaks pidi olema koorene metsseahautis (kui see lisapitsa teema ära unustada). Lauale aga toodi kauss kartulipuduga, mille peale oli pandud soojendatud (mets?)sea lihakonserv, kuhu oli koort juurde segatud. Peale veel natuke tilli soputatud. Sellist toitu saan ma tavalises lõunamenüüs kolme-nelja euroga. Panna erimenüüsse selline mittemidagiütlev ja keskmiselt maitsestatud kiirtoit on minu arvates ikka ülim nahaalsus. Mäletan, et kunagi tegi sama Maitsva Tartu menüüga üks Tartu toidukoht - pani erimenüüsse samadest komponentidest kokku toidu, mis oli kõrvalsaalis buffeena valikutes. Andsin oma pettumusest ka ettekandjale teada ... ta tänas otsekohese tagasiside eest. Loodan, et andis minu nördimuse edasi peakokale. 

See on üle hulga aja jälle üks koht, kus ma leidsin, et makstud raha suurus oli oluliselt üle väärtusest, mida ma selle eest sain. Kahju. 

Ah-jaa. Selle ma unustasin, et neil oli tutvustuses kirjas "Meie toidud valmivad elaval tulel". Kui ma aga küsisin, kuidas nad seda "hautist" elaval tulel valmistasid, siis ei osanud ettekandja midagi öelda.


NB! Paari päeva pärast oli menüü parandatud. Väga hea, enam ei eksita ...



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar