reede, 23. veebruar 2018

Ka Ülikooli kohvik ei suutnud üllatada

Neljapäeval käisime koos abikaasaga lõunatamas ülikooli kohvikus. Tal oli hea lähedal tulla, sest töötab sealsamas lähedal samas kui mina pidin jälle autole parkimiskohta otsima. Kesklinn, mis teha.
 
Eelroaks oli Karu-pâté, mis koosnes leivaviilukestest erineva töötlusega. Peale oli lisatud maitseaineid ja salatit ning kõrvale kreemitupsukesi. Serveering ja kujundus olid väga head - see põdrasammal koos jõhvikatega oli hea leid (fotol vasakul). No ja ega maitselgi viga polnud. Erinevad komponendid sobisid hästi kokku ja moodustasid terviku. Kui ma oleks seda eelrooga söönud esimeses Maitsva Tartu toidukohas, siis oleks sellele pannud isegi viie, kuid kuna tänaseks olen saanud tõsiseid maitseelamusi väga hästi valmistatud eelroogadest, siis panen sellele neli pluss. Oli hea, kuid midagi jäi justkui veel puudus, see i täpp, see tõeline maitseelamuse hetk. Mis teha hindamine põhineb ju võrdlusel - kui ei tea, mis on halb, siis ei suuda hinnata head ja kui oled söönud midagi väga maitsvat, siis tundub ka hea keskpärane. 
 
Pearoog oli metskits rohelise herne kreemi, kirsi-punapeedikastme ja kuningservikutega ... nii oli vähemalt kirjutatud Maitsva Tartu kodulehel. Aga nii palju kui ma ka kirsi-punapeedi kastet ei otsinud, seda ma ei leidnud. Selle asemel oli mingi grillkaste, mis pärines suure tõenäosusega purgist ehk see polnud küll ise segatud. Kindlasti olen ma sellist kastet poest ostnud. Mis puudutab metskitse, siis selle lihast oli tehtud kotlet, mis oli nii tuim, et isegi purgikaste ei suutnud seda mahlasemaks teha. Austerservikud, mis olid lisandiks, olid kõvad ja maitsetud ... andis tükk aega mäluda, et alla läheks. Minu arvates oli see hetk siiani kõige tõsisem pettumus. Kuidas saab niimoodi klienti petta (kastme teema) ja ühte toitu nii ebakvaliteetselt valmistada ... Kaks. Ja jutul lõpp.
 
Meile serveeritud toit
Maitsva Tartu kodulehe foto
Magustoit oli astelpajukreem pähklipralinee ja marjadega. Lisan sellest kaks fotot üks Maitsva Tartu kodulehelt ja teine mis meile serveeriti. Palun võrrelge ja leidke kümme erinevust. Nojah.... Sama teema mis põhiroaga. Toidu komponente on muudetud. Rääkimata marjade kogusest ja kaunistamisest. Ehk peaks tarbijakaitsega ühendust võtma eksitava reklaami küsimustes. Kui nüüd maitse juurde minna, siis sulatatud suhkur, millest koosnes pakutud roa ülemine ja alumine kiht, oli kõva ja krõmpsus hammaste all. Vahekihis olnud marjad ja kreem olid küll hapukad, kuid ei sobinud hästi kokku pealmise ja alumise kihiga. Üldse oli neid päris raske koos kahvlile saada. Marjad olid küll maitsvad nagu marjad peavadki olema. Kokku võib magustoidule panna hindeks kolme.
 
Kõige naljakam juhtum oli siis kui ma arvet küsisin. Nimelt küsis teenindaja, et kas maksan kaardiga või sularahas? Kuna ma sularahas tavaliselt ei arvelda, siis soovisin maksta kaardiga. Ettekandja tõi arve ja vabandas, et kaardimakseterminaalid ei tööta. Ja minul sularaha nii palju polnud. Kuna mul oli ka kiire, sest pidin juba veerand tunni pärast olema Veski tänava objektil, polnud aega pangaautomaadi juurde tõtata. Saatuse iroonia ... ei saanudki selle kesise lõunasöögi eest tasuda. Õnneks sain müügijuhi visiitkaardi ja juba autos istudes helistasin talle ning palusin saata arve oma meilile. Arve õhtul ka saabus ja saan nüüd tasuda. Jajah. Ma siiski tasun, ei hakka protsessima. Kuid samas ei soovita kellelgi minna Tartu Ülikooli kohvikusse Maitsva Tartu toitusid proovima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar