Neljapäeval käisime koos abikaasaga lõunatamas ülikooli kohvikus. Tal oli hea lähedal tulla, sest töötab sealsamas lähedal samas kui mina pidin jälle autole parkimiskohta otsima. Kesklinn, mis teha.


![]() |
Meile serveeritud toit |
![]() |
Maitsva Tartu kodulehe foto |
Magustoit oli astelpajukreem pähklipralinee ja marjadega. Lisan sellest kaks fotot üks Maitsva Tartu kodulehelt ja teine mis meile serveeriti. Palun võrrelge ja leidke kümme erinevust. Nojah.... Sama teema mis põhiroaga. Toidu komponente on muudetud. Rääkimata marjade kogusest ja kaunistamisest. Ehk peaks tarbijakaitsega ühendust võtma eksitava reklaami küsimustes. Kui nüüd maitse juurde minna, siis sulatatud suhkur, millest koosnes pakutud roa ülemine ja alumine kiht, oli kõva ja krõmpsus hammaste all. Vahekihis olnud marjad ja kreem olid küll hapukad, kuid ei sobinud hästi kokku pealmise ja alumise kihiga. Üldse oli neid päris raske koos kahvlile saada. Marjad olid küll maitsvad nagu marjad peavadki olema. Kokku võib magustoidule panna hindeks kolme.
Kõige naljakam juhtum oli siis kui ma arvet küsisin. Nimelt küsis teenindaja, et kas maksan kaardiga või sularahas? Kuna ma sularahas tavaliselt ei arvelda, siis soovisin maksta kaardiga. Ettekandja tõi arve ja vabandas, et kaardimakseterminaalid ei tööta. Ja minul sularaha nii palju polnud. Kuna mul oli ka kiire, sest pidin juba veerand tunni pärast olema Veski tänava objektil, polnud aega pangaautomaadi juurde tõtata. Saatuse iroonia ... ei saanudki selle kesise lõunasöögi eest tasuda. Õnneks sain müügijuhi visiitkaardi ja juba autos istudes helistasin talle ning palusin saata arve oma meilile. Arve õhtul ka saabus ja saan nüüd tasuda. Jajah. Ma siiski tasun, ei hakka protsessima. Kuid samas ei soovita kellelgi minna Tartu Ülikooli kohvikusse Maitsva Tartu toitusid proovima.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar