neljapäev, 27. jaanuar 2022

Esimeste broneeringutega tuli palju vaeva näha

         No nii ... kohe esimesel broneerimisel tulid jamad sisse. Võtsin loositud järjekorrast kuus esimest söögikohta ja asusin Maitsva Tartu lehel toidukohtade juures toodud Info ja broneerimine: kontaktandmetele broneeringuid saatma. Soovisin minna kohe 01.veebruaril lõunatama kella 12 ajal Chez Andre´sse ja õhtut sööma kell 20.30 tavernasse, kuid ei saanudki broneeritud. Nimelt selgus, et Chez Andre avab sellel aastal alles 15.00 ning ta on broneerimise võimalikud ajad viinud iga kahe tunni tagant. Lisan nende kirja:

Tere!

Veebruaris avame restorani kell 15.00.

Lõunapakkumisi ei ole, ainult Maitsev Tartu erimenüü.

Broneerimine sel aastal kindlatel kellaaegadel: 

E - R  15.00 - 17.00          L   13.00 - 15.00      P   13.00 - 15.00
          17.00 - 18.30               15.00 - 17.00            15.00 - 17.00
          19.00 - 20.30               17.00 - 18.30            17.00 - 18.30
          21.00 - 23.00               19.00 - 20.30            19.00 - 21.00
                                              21.00 - 23.00

Tervitades,

Chez André restoran

Küütri 3, Tartu

Selle kirja peale võtsin kohe ühendust Tartu linnavalitsuse ettevõtluse osakonnaga ja palusin neil panna Maitsva Tartu kodulehele toidukohtade lahtiolekuajad. Broneerides otse Maitsva Tartu lehelt ei lähe ju inimesed restoranide kodulehtedele, et vaadata sealt lahtioleku aegu ... vähemalt mina ei läinud, sest eeldasin, et kõik avatakse kell 12.00 ... Lubati toitlustusasutustega suhelda. Loodan, et saab asja korda. 

Õnneks sain Chez Andre ja Taverna ära vahetatud ehk lähen Tavernasse lõunale ning Chez Andre´sse õhtusöögile. Muutsin ka õhtusöögi aja kella 21.00-ks, sest paraku ei saanud 20.30-ks Chez Andre´s broneerida. Nii palju sekeldusi ... 

Kolm Tilli, Café Shakespeare ja Café Truffe broneeringutega läks õnneks kergelt. Seal saabusid kinnituskirjad kiiresti. Dorpatist tuli ka tore vastus:

Tere!

Täname, et võtsite ühendust Dorpat hotelliga!

Vastame Teile esimesel võimalusel. Müügiosakond töötab esmaspäevast reedeni kell 9:00 – 17:00.

Riiklike pühade ajal palume pöörduda hotelli vastuvõtu poole telefonil +372 733 7180 või e-mailil: reception@dorpat.ee

Infot meie hotelli ja teenuste kohta leiate www.dorpat.ee.

Heade soovidega

Dorpat hotell ja restoran

Soola 6, Tartu 51013, Eesti

Telefon: +372 733 7180

E-mail: info@dorpat.ee


Ja veel nende kirjade kommentaariks ...

Miks ma lisasin need vastused ... nii huvitav on suhelda hotelli või restoraniga ... ma ei teadnudki, et hotellidel/restoranidel on oskus tervitada ning kirjutada ... arvasin, et ainult inimesed on kirjaoskajad. Kuid ega see pole üksnes nende asutuste probleem. sain juba täna ka mitmelt teiselt söögikohalt vastuse, kus alla oli kirjutatud söögikoha, mitte kirja koostanud ehk vastanud isiku nimi. Ja veelgi enam, olen saanud ka kirju erinevatelt ettevõtetelt, kus alla on kirjutanud justkui ettevõte, mitte inimene. Mõtlemise koht ... võibolla olen tähenärija, kuid mulle tundub, et oleks viisakas ja kohane alati alla kirjutada inimese nimi ... tahaks ikka inimestega suhelda. Või näiteks Dorpati puhul lisada, et tegemist on automaatvastusega ... siis saan aru, et seda vastust pole koostanud minu kirja lugenud inimene.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar